Czyszczenie zaworów ssących i kanałów dolotowych - usuwanie nagaru Pajęczno

Jak długo to trwa?
Czas wykonania usługi
to jedynie kilka godzin
Koszt usługi to mniej,
niż demontaż głowicy
i czyszczenie mechaniczne
Ile to kosztuje?
Tak, nasza technologia
jest całkowicie
bezpieczna
Czy to bezpieczne
dla silnika?
Tel. 607 706 509 - Zapraszamy codziennie od 8.00 do 18.00
DLACZEGO WARTO WYKONAĆ CZYSZCZENIE?
Bez demontażu głowicy
Pełne bezpieczeństwo dla silnika
Przywracamy stan fabryczny zaworów
Atrakcyjna cena
Auto odzyskuje swoje parametry użytkowe
OBJAWY ZANIECZYSZCZONYCH ZAWORÓW SSĄCYCH
Spadek mocy silnika
Nierówna praca silnika
Kłopot przy włączaniu silnika
Zwiększone zużycie paliwa
Błędy na desce rozdzielczej

Pajęczno - czyszczenie zaworów ssących i kanałów dolotowych - usuwanie nagaru

W przypadku, gdy jesteś kierowcą posiadającym samochód z bezpośrednim wtryskiem paliwa, a podczas dodawania gazu odczuwasz spadek mocy auta, obserwujesz zwiększone zużycie paliwa i nierówną pracę jednostki napędowej może to wskazywać na to, że

czyszczenie zaworów ssących i kanałów dolotowych

będzie niezbędne. Przyczyną tego jest nagar nagromadzony na wspomnianych dwóch elementach zakłócający normalną pracę układu dolotowego. Nagar ten powstaje, ponieważ w bezpośrednim wtrysku paliwa trafia ono do komory silnika i nie ma możliwości na swojej drodze płukania na bieżąco zaworów i kanałów dolotowych, aby nie osadzały się na tych elementach żadne nieczystości powodujące późniejszy nagar.

Niestety pomimo różnego rodzaju zalet silników z wtryskiem bezpośrednim, to jednak wspomniane zjawisko osadzania się nagaru stanowi dosyć istotny mankament tego właśnie rozwiązania. Czyszczenie zaworów ssących i kanałów dolotowych może być konieczne już nawet przy przebiegu zbliżonym do około 50 000 kilometrów, gdyż właśnie przy tej wartości przebiegu możemy obserwować już pierwsze objawy powstałego nagaru. Nie można lekceważyć tego zjawiska, gdyż w skrajnym przypadku zanieczyszczenia zaworów nagarem dojść może nawet do ich odkształcania i wtedy remont silnika będzie niezbędny.

Czyszczenie zaworów ssących i kanałów dolotowych

wykonujemy z wykorzystaniem specjalistycznych preparatów chemicznych, a operacja ta zajmuje jedynie kilka godzin.

Zawory ssące z dużą ilością nagaru
zawory ssące do czyszczenia
czyszczenie zaworów ssących i kolektora dolotowego Pajęczno

Silniki, w których przeprowadzamy czyszczenie zaworów ssących i kanałów dolotowych:
TSI, TFSI - grupa Volkswagena
THP - BMW, PSA
Eco boost - Ford
JTS - grupa Fiat

Czyszczenie zaworów ssących i kanałów dolotowych

- bez demontażu głowicy i bez konieczności wymiany uszczelki pod głowicą wraz z ryzykiem planowania
- stosujemy specjalistyczne preparaty chemiczne
- pełne bezpieczeństwo dla silnika i jego osprzętu
- po wyczyszczeniu zawory i doloty wyglądają, jak fabrycznie nowe
- do czyszczenia należy jedynie wykręcić kilka śrub i zdjąć kolektor dolotowy
- usługa zajmuje jedynie kilka godzin i w porównaniu z demontażem silnika jest znacznie mniej czasochłonna
- czyszczenie zaworów ssących i dolotów wystarcza na tyle samo, co fabrycznie nowe zawory
Zawory ssące po czyszczeniu
zawory ssące po czyszczeniu Pajęczno
czyszczenie chemiczne zaworów ssących i dolotu
zawory ssące po oczyszczeniu preparatami chemicznymi
czyste zawory ssące po usunięciu nagaru
Aquaress - 2011