Czyszczenie zaworów ssących i kanałów dolotowych - usuwanie nagaru Sieradz

Jak długo to trwa?
Czas wykonania usługi
to jedynie kilka godzin
Koszt usługi to mniej,
niż demontaż głowicy
i czyszczenie mechaniczne
Ile to kosztuje?
Tak, nasza technologia
jest całkowicie
bezpieczna
Czy to bezpieczne
dla silnika?
Tel. 607 706 509 - Zapraszamy codziennie od 8.00 do 18.00
DLACZEGO WARTO WYKONAĆ CZYSZCZENIE?
Bez demontażu głowicy
Pełne bezpieczeństwo dla silnika
Przywracamy stan fabryczny zaworów
Atrakcyjna cena
Auto odzyskuje swoje parametry użytkowe
OBJAWY ZANIECZYSZCZONYCH ZAWORÓW SSĄCYCH
Spadek mocy silnika
Nierówna praca silnika
Kłopot przy włączaniu silnika
Zwiększone zużycie paliwa
Błędy na desce rozdzielczej

Sieradz - czyszczenie zaworów ssących i kanałów dolotowych - usuwanie nagaru

Każdy kierowca oczekuje od swojego samochodu pełnej sprawności technicznej i niezawodności. W niektórych przypadkach wymaga to systematycznego wykonywania różnego rodzaju nieco bardziej skomplikowanych czynności obsługowych.

Czyszczenie zaworów ssących i kanałów dolotowych

wraz z kolektorem może być tego bardzo dobrym przykładem. Otóż w niektórych typach silników mających wtrysk bezpośredni na zaworach ssących i w kolektorze dolotowym tworzy się warstwa nagaru. Dzieje się tak dlatego, że paliwo trafia bezpośrednio do komory spalania i nie ma możliwości płukania na bieżąco zaworów i kolektora. Pierwsze objawy związane z powstaniem nadmiernego osadu i nagaru możemy zaobserwować nawet już po około 50 000 kilometrów. Oczywiście dotyczy to jedynie niektórych typów silników, jednakże usterka ta jest na tyle powszechna i codzienna, że każdy posiadacz samochodu mającego wtrysk bezpośredni spotyka się z tym właśnie problemem.

Czyszczenie zaworów ssących i kanałów dolotowych usuwa powstały nagar i trwa około czterech godzin. Po wykonaniu takiej operacji zawory ssące i kolektor wyglądają, jak fabrycznie nowy. Taka też będzie ich żywotność od momentu wyczyszczenia, do czasu konieczności wykonania ponownej ingerencji. Na szczęście jednak nasza usługa nie oznacza konieczności demontażu głowicy, lecz jedynie odkręcenia kilku śrubek i zdjęcia kolektora dolotowego. Dzięki temu koszt jest nieporównywalnie niższy, niż ewentualny koszt demontażu głowicy i czyszczenia mechanicznego. Niestety nie można objawów powstałego nagaru na zaworach lekceważyć, gdyż w skrajnym przypadku może to prowadzić nawet do ich mechanicznego i trwałego uszkodzenia. Dlatego jeżeli jesteś posiadaczem samochodu mającego wtrysk bezpośredni i

czyszczenie zaworów ssących oraz kolektora

jest w punkcie Twojego zainteresowania zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami pod podanym na stronie numerem telefonu.

Zawory ssące z dużą ilością nagaru
zawory ssące do czyszczenia
czyszczenie zaworów ssących i kolektora dolotowego Sieradz

Silniki, w których przeprowadzamy czyszczenie zaworów ssących i kanałów dolotowych:
TSI, TFSI - grupa Volkswagena
THP - BMW, PSA
Eco boost - Ford
JTS - grupa Fiat

Czyszczenie zaworów ssących i kanałów dolotowych

- bez demontażu głowicy i bez konieczności wymiany uszczelki pod głowicą wraz z ryzykiem planowania
- stosujemy specjalistyczne preparaty chemiczne
- pełne bezpieczeństwo dla silnika i jego osprzętu
- po wyczyszczeniu zawory i doloty wyglądają, jak fabrycznie nowe
- do czyszczenia należy jedynie wykręcić kilka śrub i zdjąć kolektor dolotowy
- usługa zajmuje jedynie kilka godzin i w porównaniu z demontażem silnika jest znacznie mniej czasochłonna
- czyszczenie zaworów ssących i dolotów wystarcza na tyle samo, co fabrycznie nowe zawory
Zawory ssące po czyszczeniu
zawory ssące po czyszczeniu Sieradz
czyszczenie chemiczne zaworów ssących i dolotu
zawory ssące po oczyszczeniu preparatami chemicznymi
czyste zawory ssące po usunięciu nagaru
Aquaress - 2011